Preinscripció a l’ESO: Llistat amb el barem provisional

Dilluns 19 d’abril ha sortit publicat el llistat amb el barem provisional del procés de preinscripció a l’ESO.

El podeu consultar a l’enllaç:  Llista amb el barem provisional

Reclamacions a la llista de barem provisional del 20 al 26 d’abril

La presentació de reclamacions a les dades publicades en la llista de barem provisional es farà, de manera general, mitjançant un correu electrònic al correu b7000305@xtec.cat

Indiqueu a l’assumpte del correu: Reclamació Barem + Nom alumne. Al cos del correu hi hauria d’haver les dades següents:

• Nom de l’alumne
      • Nom del pare/mare que presenta la reclamació
      • Núm. de preinscripció:  PRE21-22XXXXXXXX
      • Motiu de la reclamació: no s’han comptabilitzat els punts correctament, no apareix l’alumne a la llista, ….

De manera anàloga al que es fa en la presentació de sol·licituds en suport informàtic, el centre enviarà un correu de resposta com a justificant de recepció de la reclamació.

En cas que no pugueu de cap manera presentar la reclamació per correu electrònic podeu trucar al telèfon 972570991 per demanar una cita prèvia.