Per Carnaval tot s’hi val

El dijous 28 de febrer vam celebrar una de les festes més esperades del curs: el Carnestoltes. Els alumnes de tots els cursos van ballar les coreografies que havien preparat a les classes d’educació física. Alumnes i professors van lluir les seves disfresses.

L’acte es va desenvolupar sota un sol radiant que va acompanyar la il·lusió dels particpants i les ganes de passar-ho bé.

Un cop acabades les comparses, el jurat va acordar que el ball guanyador era el de 4t ESO B basat en una recreació de les sèries d’animació que seguien en la seva tendra infantesa. El segon premi va ser per a 2n ESO A i el tercer per a 4t ESO C.

Amb aquesta festa es vol potenciar la participació, la cohesió de grup, la creativitat i l’esperit crític.

Tothom va gaudir d’una jornada lúdica i divertida.

GALERIA DE FOTOS DEL CARNAVAL