Neix Ràdio Alsius

Benvinguts al primer programa de Ràdio Alsius!

Aquest curs tenim una nova optativa a 3r d’ESO, hem creat una ràdio a l’institut.
Els alumnes que hi participen són l’Omar, en Martí Boix, en Julen, la Katya, l’Izan, en Martí Arpa, en Pau, en Marc, la Jana, la Fatima, la Fatu, la Hatou, la Jaliha, la Maia, l’Emma, la Belén i la Lei.

I com que nosaltres iniciem un nou projecte, hem volgut entrevistar a altres alumnes que també comencen una nova etapa a l’institut: els alumnes de primer d’ESO.

Després d’escoltar com ha estat aquesta nova experiència dels més petits també hem volgut conèixer una mica més alguns dels alumnes més grans: els alumnes de cicles, que ens han explicat molt bé com són els cicles formatius que es fan a l’institut i les activitats que duen a terme.

Esperem que us agradi!