La castanyada

Divendres passat vam celebrar la castanyada a l’institut amb una combinació de tradicions pròpies i forànies. No hi van faltar les castanyes (cuites pels alumnes de l’IFE), activitats esportives que els alumnes de cicles van preparar pels de primer i segon, i un túnel del terror que els alumnes de projectes artístics van crear amb moltes ganes i il·lusió.

L’alumnat de l’IFE ens van fer unes carbassetes i castanyes diabòliques com a detallet de record d’aquest dia tan especial.

Fins i tot el PAS va ajudar-nos a ambientar aquesta festa tan divertida!

Volem agrair l’ajuda de totes les persones que, d’una manera o altra, hi han participat o col·laborat, i molt especialment a les mares que ens van ajudar a maquillar els actors. Sense elles el túnel del terror no hagués estat possible.