Jornada FP Dual al gimnàs de l’institut

El dimarts 24 d’octubre va tenir lloc la jornada d’FP dual al gimnàs de l’institut, adreçada aquest curs a l’alumnat dels dos grups de 1r de grau mitjà del GUIAMN i a l’alumnat dels grups de grau superior de 1r TSEAS i 1r CF.

La benvinguda a la jornada va anar a càrrec de la Directora del centre, Isabel Feliu, parlant sobre l’aposta, des de fa uns cursos, de la formació dual i donant a conèixer les empreses i alumnes que estan cursant la Dual actualment.

Seguidament va intervenir la prospectora d’FP, Úrsula Heredia, qui ens va fer una presentació general del que són les estades a les empreses, fent esment de les dues modalitats actuals: FCT i dual, i les condicions per una i l’altra, i aspectes a tenir en compte a l’hora de triar una o altra modalitat per part de l’alumnat. Va recalcar la importància de la Dual en la formació dels professionals del futur i la millora del seu currículum.

A continuació, i després de visualitzar el vídeo de cadascun dels cicles de la família d’activitat física, van parlar els alumnes Albert Sánchez (GUIAMN), Marc Espinosa (TSEAS) i Éric Ortega (CF) que van explicar amb molt d’entusiasme la seva experiència Dual i animant als alumnes de 1r a realitzar-la.

Per a concloure la jornada va prendre la paraula la Clàudia Juncà, directora esportiva del Gimnàs Tríops, amb el qual l’institut té conveni Dual. Va insistir en la necessitat que els alumnes es formin el més real possible en aquest món tant canviant i que la formació Dual és una molt bona opció de present i futur,

Moltes gràcies a professorat, alumnes i empreses.