Gestió de la llista d’espera CFGM – Acte públic dilluns 25 juliol

La gestió de la llista d’espera del procés de preinscripció als cicles de formació professional de grau mitjà, tant del procés d’alumnat amb continuïtat d’escolarització com del procés per a la resta de l’alumnat, es farà en un acte públic únic a les 10 h del dilluns 25 de juliol de 2022.

El nombre de vacants resultants després de la matrícula, que s’oferiran a l’alumnat en llista d’espera són:

• CFGM Guia en el Medi Natural i de Temps de Lleure: 17

La gestió es farà de la manera següent:

1. En primer lloc, les vacants resultants després de la matrícula s’oferiran i ocuparan pels alumnes en llista d’espera del procés d’alumnat amb continuïtat d’escolarització.
  2. Un cop acabada aquesta llista, i si encara resten vacants, s’oferiran i ocuparan pels alumnes del procés per a la resta de l’alumnat.
  3. Si, un cop gestionades ambdues llistes, encara restessin vacants, aquestes s’oferiran a la segona fase d’admissió al setembre.
  • Les persones que constin en la llista d’espera podran anar personalment a l’acte o designar representant degudament autoritzat per tal que actuï en el seu nom i representació.
  • La no assistència a l’acte representa la pèrdua al dret d’obtenció d’una plaça.
  • La matrícula de l’alumnat que obtingui plaça es formalitzarà a continuació de l’adjudicació.