Fira KM0 – 2n CFGS Condicionament Físic

Divendres passat, l’alumnat de 2n de Condicionament Físic, dins del mòdul de Projectes, ha dut a terme la Fira Km0 a la Plaça Major de Banyoles per tal de mostrar els seus projectes a la població.

Amb la presentació dels seus projectes a través de la fira, es culmina un treball de dos mesos, mitjançant el qual l’alumnat ha pogut dissenyar projectes de millora en la vessant esportiva per a Banyoles; l’objectiu ha consistit en crear propostes per a satisfer les necessitats i mancances esportives del municipi detectades a partir de les enquestes realitzades a habitants de la ciutat.

Els i les visitants de la fira han mostrar interès pels projectes així com els i els representants d’entitats, empreses i administracions públiques de Banyoles i comarca, que a més, n’han destacat la seva utilitat i viabilitat.