Finalistes Student Awards – App Education

Des de l’optativa d’informàtica de 4t ESO enguany han participat al projecte mSchools i durant el curs han desenvolupat una app per tal de millorar algun dels objectius de desenvolupament sostenible

La setmana passada ens van comunicar que el projecte Walk City ha estat un dels 21 finalistes de l’edició dels mSchools Student Awards 2022

Aquest projecte l’han fet:

• Júlia Puig
  • Paula Roura
  • Mariona Viñas

Han realitzat un prototipus d’app que té dos objectius que l’usuari millori la seva forma física i a més pugui jugar un joc per aprendre com fer una ciutat més sostenible. Això ho han fet comptant les passes que fa l’usuari amb l’app del mòbil i per cada passa es bescanvia per punts. Aquests punts permeten a l’usuari jugar a un joc en el que es disenya una ciutat el més sostenible possible.

Ara toca defendre  el projecte via videoconferència el dilluns 13 i saber el divendres dia 17 si han guanyat o no.  Podeu consultar el seu stand virtual aquí . Només queda felicitar-les! I molta sort en les següents passes.