Ens ha visitat Yasmina Alcaraz, àrbitra de bàsquet ACB

Avui dijous 09 de març ens ha visitat Yasmina Alcaraz, la primera àrbitra de bàsquet que arriba a la màxima categoria estatal, l’ACB. Ha fet una interessant xerrada als alumnes de cicles formatius i ensenyaments esportius.

La Yasmina, graduada en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport  ha explicat durant més d’1 hora als alumnes de cicles formatius la seva trajectòria, els obstacles que ha hagut de superar fins arribar a ser professional de l’arbitratge, en un món ple d’homes i amb molta repercussió social. Els ha parlat també com és el seu dia a dia, com es prepara per a un partit i per a un campionat internacional.

Al final els alumnes han pogut preguntar les curiositats que tenien, i fins i tot s’hi han fet fotografies al final de l’acte.

Ha estat una molt bona xerrada i una molt bona experiència per a l’alumnat de cicles formatius.