El projecte Obrador guardonat amb el premi Serra i Moret, Civisme 2018

Dimarts 27 de novembre, alguns alumnes de 3r. i  4t. d’ESO del nostre centre van participar, al Palau Reial de Barcelona, en la recollida del Premi Civisme 2018 / Premi Serra i Moret a una experiència pedagògica que concedeix cada any el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies i que en aquesta edició  es va donar al projecte L’Obrador de Càritas Pla de l’Estany, projecte on aquests alumnes participen. Es tracta d’una proposta que intenta incidir en l’educació inclusiva des de la diversitat  treballant en l’àmbit de la creació i l’expressió artística. Aquest any hi participen tres dels quatre centres de Banyoles que imparteixen l’ESO, entre els quals també el Pere Alsius.

Un reconeixement que ha de servir per projectar L’Obrador i, sobretot, reforçar el procés formatiu dels  joves banyolins que hi prenen part.