Dinamització d’activitat física per a gent gran

El passat divendres, els nostres alumnes de 2n de cicle formatiu superior d’EAS, dins del mòdul de projecte, van dinamitzar dues sessions d’activitat física per gent gran que estan incloses en el programa ”Activitat física i salut per gent gran” del Consell Esportiu del Pla de l’Estany. Les activitats que es van dinamitzar van ser una de Manteniment i l’altra de Parc de Salut. Les participants van fer activitat física, van xerrar entre elles i amb els nostres alumnes i s’ho van passar molt bé. Els nostres alumnes també van gaudir molt de l’experiència i van poder treballar en un àmbit desconegut per ells i molt enriquidor. A més, vam disposar de l’experiència dels conductors habituals d’aquestes activitats que els van ajudar en tot allò que van necessitar i els hi van donar feedback per poder anar millorant. Durant tot el mes de novembre continuarem dinamitzant aquestes activitats, esperem que aprofitin aquesta experiència i que en treguin un bon aprenentatge.