Després d’una laboriosa tasca de selecció, a causa de la gran quantitat i qualitat de propostes rebudes, s’han seleccionat els tres finalistes de la tercera edició del concurs de disseny de l’agenda per al proper curs escolar, gràcies a la col·laboració de l’AMPA.
Els dissenys finalistes són:
1. Dietari, autora Marina García Herranz 3r ESO
2. Bombolles, autor Miquel Boix Mateu 3r ESO
3. Tothom suma, autora Núria Planells Domènech, 1r ESO
Els tres dissenys seleccionats han obtingut un premi atorgat pel l’AMIPA de l’Institut que consisteix en un val de 40,00 € per bescanviar per material escolar i llibres en una llibreria de Banyoles.
El dilluns 29 d’abril, a l’hora de tutoria, l’alumnat d’ESO votarà pel disseny que prefereix com a portada de l’agenda escolar del curs 2019-2020.
El dimarts 23 d’abril es lliurarà el premi als tres finalistes en el marc de les activitats de Sant Jordi.
Penseu bé quin trieu perquè us acompanyarà tot un curs !!!
El disseny premiat es farà públic a la web.

