Activitats de Nadal

Acabem el primer trimestre amb una celebració de les Festes de Nadal en què hi han participat alumnat de tots els nivells, professorat i l’AFA.

Hem gaudit d’un recitat de contes nadalencs (acompanyats d’ambientació musical) de la mà dels alumnes de projectes artistics de 3r d’ESO. Un grup d’alumnes de 1r d’ESO han recitat poemes en anglès. Els alumnes que toquen un instrument de 1r i de 2n d’ESO ens han interpretat nadales. I els professors també n’han cantat.

Paral·lelament hem pogut gaudir de la tradicional quina que organitzen els alumnes de 2n de batxillerat, amb una bona tassa de xocolata calenta, gentilesa de l’AFA, que han preparat els alumnes de l’IFE.

També hem donat els premis de l’activitat “El Nadal entra per la Porta”, en què cada grup decora la porta de la seva aula, i els premis ReduINS. Aquesta darrera activitat ha estat impulsada per l’IFE i ens esperona a mantenir les aules netes, tenir cura del centre i a reciclar correctament.

Tothom s’ha emportat cap a casa una felicitació que han preparat els alumnes de projectes artístics de 3r d’ESO.

Ha estat un dia molt divertit i emocionant!

Bones Festes.