Acte de comiat de 4t d’ESO. Promoció 2019-23

Dimarts 20 de juny, darrer dia del curs 2022-2023, es va celebrar al Teatre Municipal de Banyoles el comiat de l’alumnat que ha cursat 4t d’ESO.
L’acte de comiat de la promoció va començar amb unes paraules de la Isabel Feliu, directora del centre, i a continuació , en Pau Vilardell, exalumne del nostre institut i cardiòleg de l’equip de cardiologia de l’hospital Josep Trueta, els va explicar la seva trajectòria personal i acadèmica, i va parlar del seu pas per l’institut. També, van intervenir l’equip de tutors de 4t d’ESO i alumnes de la comissió de preparació de l’acte, l’Alessandra Chirinos, La Jana Puerto, la Xènia Doñate i la Laia Yani, que van recordar els moments més entranyables del seu pas per l’ESO. Alguns d’aquests instants també van ser recollits en un vídeo molt emotiu.
Per concloure l’acte, es va procedir al lliurament d’una foto de grup que contenia dedicatòries del professorat.
En tornar al centre, professors i alumnes van continuar la festa amb un refrigeri, música, photocall i van poder intercanviar les darreres impressions i acomiadar-se dels alumnes que el curs vinent no seguiran la seva formació en el nostre institut.
Molta sort a tothom!