Els alumnes de 1r de Condicionament Físic han realitzat una sortida de dos dies a la Ballena Alegre dins del mòdul d’activitats bàsiques de CF amb suport musical.
L’objectiu principal d’aquesta sortida era conèixer i experimentar diferents tipus de sessions d’activitats dirigides, així com aprofitar l’entorn i les instal·lacions d’entrenament que té el càmping per fomentar la cohesió de grup a l’inici de curs.
Al llarg de l’estada, els alumnes van participar en sessions d’step, tonificació corporal, cross trainning, body balance i estiraments. També van gaudir de jocs esportius a les pistes i van fer ús de les instal·lacions esportives del complex, incloent-hi el gimnàs situat davant la platja.
En resum, una experiència completa que combina aprenentatge, activitat física i convivència en un entorn immillorable!

