Primer premi al MAKERFEST 2021

Montse, Alba, Laura, Ayoub, Angela, Sergio, Nada i Tània s’emporten el Makerfest!!!
L’equip interdisciplinari format per alumnat de cicles d’Educació infantil, Integració social, Activitats comercials i Comerç internacional del nostre centre, s’emporten ben merescudament el primer premi del MAKERFEST 2021. Hem compartit experiències amb altres 36… Llegeix més»

Munic i Colònia – FP DUAL internacional

Acció de formació i prospecció per a la FP DUAL INTERNACIONAL pel professorat
Els passats dies 23, 24, 25 i 26 de novembre un grup de professorat de cicles formatius, de les famílies de Comerç i màrqueting; i Serveis socioculturals i a la comunitat, va viatjar… Llegeix més»

Ens divertim a Can Juliana!

El passat dimarts 9 de novembre l’alumnat de 4t d’ESO va gaudir de la natura que envolta Can Juliana, una sortida encaminada a la cohesió de l’alumnat en aquest últim curs de l’ESO.
Durant tot el matí van divertir-se en les instal·lacions de “l’Humor amarillo”, van… Llegeix més»

DIVERSEX i visibilitzem la “i”

L’alumnat de 2n del CFGM d’atenció a persones en situació de dependència ha realitzat el darrer taller d’educació sexual a l’alumnat del CFGM d’Activitats comercials.
El curs passat l’alumnat de primer del CFGM d’atenció a persones en situació de dependència va participar en el projecte Diversex, dinamitzat… Llegeix més»