Qualitat

Política de qualitat del centre.

L’Institut Montserrat Roig té el compromís de promoure i consolidar un ensenyament de qualitat, complint amb els requisits legals i reglamentaris aplicables a l’activitat educativa realitzada pel centre.

L’actuació de l’institut, d’acord amb el projecte educatiu de centre i la planificació estratègica, està dirigida a:

– Millorar els resultats educatius a totes les etapes educatives del centre.

– Millorar la cohesió social del centre, incrementar la participació de l’alumnat i reduir l’abandonament als estudis postobligatoris.

– Millorar la comunicació interna i externa per millorar la confiança dels diferents grups d’interès: alumnat, famílies, professorat, personal d’administració i serveis, empreses i entitats de l’entorn.

– Aplicar progressivament els principis de qualitat i millora contínua, establint objectius que es revisen anualment, i els principis de sostenibilitat ambiental i de prevenció de riscos laborals, amb la participació de la comunitat educativa i el compromís dels seus membres.

Certificació

El curs 2014-15 vam obtenir la certificació ISO 9001:2008 i el curs 2017-18 vam recertificar amb l’ISO 9001:2015. Cada curs passem una auditoria interna i una auditoria externa que ens permeten mantenir el sistema de gestió de la qualitat i millorar contínuament.