Història

L’INS Montserrat Roig som un centre públic, depenent del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, que vam iniciar el nostre viatge el curs 1991-92, compartint instal·lacions amb el centre de primària Pere Viver.

Estàvem instal·lats en barracots i la vida no era fàcil. Passàvem molt de fred i ens mullàvem quan plovia i havíem d’anar d’un barracot a l’altre en els canvis de classe.

Però érem feliços!

Els primers anys vam compartir nom amb l’escola Pere Viver, fins que al 1997 vam rebre el nostre nom definitiu, en homenatge a l’escriptora Montserrat Roig.

Després de molts entrabancs i moltes reivindicacions per part de l’AMPA, el professorat i l’alumnat, vam rebre, per fi, instal·lacions pròpies l’any 1999, i ens vam traslladar a la nostra ubicació actual, en la zona centre de la ciutat.

Des d’aleshores que ens hem anat fent grans, de mida i d’esperit. Som una comunitat d’uns 1.400 alumnes i uns 120 professors i professores, diversos i rics en la nostra diversitat.

Somiem amb un món més humà i amable, on totes les persones siguem respectades i valorades. Sabem que el camí de l’educació i la formació és el camí correcte….ens acompanyes?