30è Aniversari Montserrat Roig

Acte central de l’aniversari – 10 de novembre 2021 – 18:30 🕝

Acte molt emotiu i ple de vivències i records al centre i a Montserrat Roig

El passat dimecres 10 de novembre vam celebrar el 30è aniversari del centre i de la mort de la nostra molt estimada Montserrat Roig. Va ser un acte on la directora del centre i la regidora d’educació de la ciutat, Teresa Ciurana van deixar clar el camí i implicació per l’educació del nostre centre. Jordi Ballart com alcalde de la ciutat, també va voler estar present amb missatge gravat que es va projectar. Des del centre agraïm de tot cor aquest missatge

El dimecres 10 de novembre, tot coincidint amb la data de la mort de l’escriptora Montserrat Roig, hem celebrat un acte al vestíbul de l’institut que ha continuat amb un concert al pati.

Ha sigut l’acte més institucional de tots els que farem per celebrar el nostre 30è aniversari, dirigit al professorat i exprofessorat, la inspecció, les entitats amb les que col·laborem, el personal d’administració i serveis, l’Associació de Famílies, el Consell Escolar, les direccions dels centres de primària i secundària, …Hem comptat amb la presència de la 5a tinent d’alcaldia la Teresa Ciurana i Satl·lari (exprofessora del Montserrat Roig) i el detall impagable d’un missatge gravat i projectat durant l’acte, de part de l’alcalde, el Jordi Ballart. Us l’enllacem.

També  l’alumnat ha estat present: les delegacions de classe han estat convidades, l’alumnat que forma la Comissió d’Activitats i Valors ha treballat de valent per a tot estigués a punt, moltes i molts alumnes han participat en les diferents accions de les que constava l’acte amb lectures dramatitzades i una activitat molt maca que han titulat “Les 30 coses que m’agraden del Montserrat Roig”.

Tot s’ha fet sota la presència del gran mural del rebedor, imatge de la Montserrat Roig versionada pel nostre professor de Visual i Plàstica l’Albert Fenoll, que amb els en tres colors escollits ha sabut representar l’ideari de l’escriptora i que l’institut vol recordar perquè el comparteix: lila de feminista, groc de memòria democràtica i literatura i llengua catalana  i roig d’esquerres.

Aquesta imatge ha sigut també l’escollida per a la carpeta i agenda lliurada a l’alumnat aquest curs, que també porta la cita de la Roig:

“El futur no és sinó una repetició del present”

Aviat us enllaçarem imatges d’aquest dia tan magnífic que volem compartir amb tothom!