DIVERSEX i visibilitzem la “i”

L’alumnat de 2n del CFGM d’atenció a persones en situació de dependència ha realitzat el darrer taller d’educació sexual a l’alumnat del CFGM d’Activitats comercials.

El curs passat l’alumnat de primer del CFGM d’atenció a persones en situació de dependència va participar en el projecte Diversex, dinamitzat per Actua Vallès, en el qual van rebre formació en relació a diferents dimensions de la sexualitat com la intimitat, el plaer, els afectes, el sexe o els mandats de gènere.

Després van dissenyar diferents sessions de sensibilització i educació sexual adreçades a l’alumnat de 2n de l’ESO i dels cicles formatius de grau mig i finalment les han dut a terme. La valoració és molt positiva, ja que l’aprenentatge entre iguals és molt valuós i ha permès que amb la seva feina 50 alumnes hagin arribat a uns altres 250 alumnes de l’institut

A més a més, avui han assistit a la projecció del curtmetratge “Se receta silencio” sobre persones intersexuals, coincidint que el dia 8 de novembre és el dia de la solidaritat intersez. Aquest acte ha estat organitzat per Gèneres Terrassa. Les protagonistes del curt, Mer Gómez i Laura Vila Kremer han contribuït a visibilitar la I, una lletra de les que es troben dins de l’enorme col·lectiu LGTBIQA+.

Felicitats a l’alumnat per la feina feta, però encara ens queda molt cami a recòrrer!