Cantada de nadales al centre de dia La FACT

L’alumnat de 1r del CFGM d’Atenció a persones en situació de dependència, com comença a ser tradició, el 14 i 15 de desembre var ser presents a la residència i al centre de dia de La FACT (antiga Llar Fundació) a cantar Nadales i celebrar Nadal amb els residents.
Han estat unes visites molt alegres i emotives, on els alumnes i les alumnes han fet cantar i ballar tant a avis com a treballadores. La qualitat musical de les nadales potser és millorable, però no l’entusiasme i estima que l’alumnat ha demostrat en tot moment.
El comiat, sense abraçades i amb molt sentiment, ha fet emocionar als avis i àvies, i a tot l’alumnat.

Des de l’Institut aprofitem per desitjar-vos unes bones festes i un feliç any nou!