#VenMeLaMoto amb GVEC que van demostrar les seves eines comercials

Entrega d’una Ecooter, el premi de #venmelamoto

El Gremi del Motor celebra l’èxit de la promoció del Curs de Comercials d’Automoció per a joves

El Gremi del Motor ha celebrat l’entrega dels premis als guanyadors del primer concurs convocat conjuntament amb els Instituts Joan Brossa de Barcelona i Montserrat Roig de Terrassa. L’acte ha tingut lloc a la seu de Máquina Motors i el president del Gremi del Motor, Jaume Roura, va fer entrega de la moto.

Des del Gremi del Motor, celebrem l’èxit d’aquest primera iniciativa que, recordem es va celebrar durant la darrera edició de la Fira Automobile Barcelona, a l’espai d’exposició de les associacions empresarials del Gremi del Motor de Barcelona i la Patronal Catalana de la Distribució, Fecavem.

El personal de l’organització convidava els joves a ser uns bons comercials. Un bon ganxo per informar del contingut de l’oferta formativa que impulsa el Gremi del Motor.

A la fotografia: Jaume Roura, President del Gremi del Motor; Xavier Cabestany, Vocal de la junta directiva del Gremi del Motor i CEO Máquina Motors, distribuïdor d’Ecooter; Àlex Montero, representant dels Instituts Montserrat Roig i Joan Brossa; i Adrià Dalmases, el guanyador del concurs.

CURS DE COMERCIALS DE L’AUTOMOCIÓ

A més, també se’ls especificava les bases del concurs i la fitxa tècnica del vehicle que havien de comercialitzar, en aquest cas una motocicleta ECOOTER E2R. Tots els aspirants/es s’havien de gravar en vídeos breus de 30 segons que vam compartir a través d’Instagram des d’un perfil específic per al concurs, amb els hashtag #venmelamoto. El guanyador va ser Adrià Dalmases.

PRIMER GUANYADOR #VENMELAMOTO

També va haver un segon guanyador que va guanyar un portàtil. El premiat va ser Mario Colomina.

SEGON GUANYADOR #VENMELAMOTO

El premi #venmelamoto té com a objectiu impulsar el programa de FP Dual de Comercials de l’Automoció que promou el Gremi del Motor i que s’imparteix als Instituts Joan Brossa de Barcelona i Montserrat Roig de Terrassa. Enguany, comença ja la seva quarta edició, en col·laboració amb el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. El concurs, en paral·lel al curs, premia les habilitats comunicatives i comercials dels participants, la seva capacitat de posada en escena i la difusió de la seva intervenció usant les xarxes socials, concretament Instagram.

L’expressió “no em venguis la moto” és sovint compartida quan diem o escoltem que algú vol convèncer d’una idea o cosa sense valor real, suggerint que és una gran idea o oportunitat. A aquesta frase, els organitzadors li donen la volta i repten els participants a fer-ho, en aquest cas, vendre una motocicleta, posar-se en escena, fer de comercials i comunicar la proposta comercial. La marca Ecooter i el concessionari oficial Máquina Motors han facilitat la motocicleta premiada.

Les bases del concurs es van publicar al web www.venmelamoto.cat.