Ens divertim a Can Juliana!

El passat dimarts 9 de novembre l’alumnat de 4t d’ESO va gaudir de la natura que envolta Can Juliana, una sortida encaminada a la cohesió de l’alumnat en aquest últim curs de l’ESO.

Durant tot el matí van divertir-se en les instal·lacions de “l’Humor amarillo”, van fer un seguit d’aventures que les van gaudir de la millor manera en grups reduïts.

Aquestes són algunes de les activitats que vam poder fer: el trampolí, tubby slide (velocitat per un tobogà), joc de la mina (arribar al final del recorregut sense que les bombes et toquin), sumo en boles (una lluita molt divertida dins d’unes boles gegants), els sacs traïdors i el gladiador (dos gladiadors lluitant fins que un dels dos cau a terra).

Va ser una experiència molt enriquidora que l’alumnat va gaudir molt. De segur, repetirem aviat!