Primer premi al MAKERFEST 2021

Montse, Alba, Laura, Ayoub, Angela, Sergio, Nada i Tània s’emporten el Makerfest!!!

L’equip interdisciplinari format per alumnat de cicles d’Educació infantil, Integració social, Activitats comercials i Comerç internacional del nostre centre, s’emporten ben merescudament el primer premi del MAKERFEST 2021. Hem compartit experiències amb altres 36 centres educatius i més de 300 alumnes d’arreu de Catalunya.

Una idea molt treballada des del primer moment… han estat una estona per triar el nom, han fet feina per treure molt suc a la idea, i l’han augmentada de valor amb molts detalls.
Les dinàmiques de Design thinking i la creativitat pura de l’alumnat, han portat al fet que el resultat final fos ben bonic.

Bona feina i moltíssimes felicitats als 8 participants i a les dues Shakers Berta i Montse.

Us deixem amb la presentació que han fet de la idea d’un hort social de barri per infants, amb la finalitat de millorar la motivació i estima dels més joves pel menjar saludable de proximitat i temporada.

minut 1:00:00🕓

Que és el MakertFest?