3r i 4t ESO, intercanvi Moià (Catalunya) – Marlenheim (Alsàcia, França)

Del 21 al 27 de març, alguns alumnes de 3r i 4t de l’optativa de francès de l’Institut Lluís de Peguera i de l’Institut Moianès iniciaren la primera part d’un intercanvi cultural i lingüístic amb l’institut alsacià Grégoire de Tours. Els alumnes escollits van conviure una… Llegeix més»

Jornada Institut, 12 maig 2017

Un any més, l’Institut Moianès ha celebrat la seva jornada anual i amb algunes novetats. El dia va començar amb tres hores de classes, després del pati, alumnes i professors ens vam reunir al gimnàs del centre per conèixer els premiats d’enguany en diversos certamens i gaudir de l’obra “Tot Shakespeare”, representada pels alumnes de l’extraescolar de Teatre.… Llegeix més»

Visita a la factoria del Grup Alimentari Guissona

El dimarts 25 d’abril de 2017 els alumnes de primer de batxillerat van visitar la factoria del Grup Alimentari Guissona. Durant el matí els nostres alumnes, dividits en dos grups, vestits amb la corresponent roba protectora, acompanyats per un guia, i utilitzant ascensors i trens… Llegeix més»

L’Institut Moianès exposa a la UVic

El matí del dijous 27 d’abril, vuit alumnes de les tres classes de primer d’ESO i dues alumnes de tercer d’ESO A participaren i assistiren al primer torn d’exposicions de la 6a edició de projectes visuals i plàstics del programa “Art i Escola”, celebrat a la Universitat de Vic. Es tracta d’un programa que té com a fita promoure i posar en valor la presència de l’art a les escoles. Hi participen centres de primària i secundària. Els temes de les diferents edicions d’Art i Escola han sigut l’entorn, el temps, la xarxa, la llum i el buit. L’edició d’aquest any ha treballat entorn al Caos.… Llegeix més»