Visita a la factoria del Grup Alimentari Guissona

El dimarts 25 d’abril de 2017 els alumnes de primer de batxillerat van visitar la factoria del Grup Alimentari Guissona. Durant el matí els nostres alumnes, dividits en dos grups, vestits amb la corresponent roba protectora, acompanyats per un guia, i utilitzant ascensors i trens interiors, van poder veure totes les seccions de la immensa factoria, especejament de pollastre, preparació d’embotits frescos, envasament d’embotits cuits, curació de pernils, envasament automatitzat d’oli, de llet, preparació de brous, envasament de verdures, el magatzem robotitzat i, per finalitzar, ens van convidar a dinar a l’autoservei que té l’empresa just al costat de la factoria.

Voldríem donar les gràcies a la botiga Bon Àrea de Moià per facilitar-nos poder fer aquesta visita.