Final FP Challenge

La solució guanyadora de l’FP Challenge del Camp de Tarragona va presentar el passat 11 d’abril la seva proposta a l’espai Ca l’Alier de Barcelona, en una jornada-taller molt enriquidora sobre la presentació de projectes en públic en la que es van compartir idees molt innovadores. L’equip del nostre alumne Lluc, d’energies renovables, estava integrat per alumnat dels instituts d’Horticultura i Jardineria de Reus, del Lluís Domènech i Montaner i del Jaume I de Salou. Felicitats per la implicació i la bona feina!