XIX Trobada d’Escoles Verdes

El dissabte 26 de novembre va tenir lloc la XIX Trobada d’Escoles Verdes pel lliurament de distintius d’Escola Verda als centres educatius que han elaborat el seu Pla d’Educació per a la sostenibilitat i que s’incorporen a la Xarxa d’Escoles Verdes (XEV) entre els quals es troba el nostre institut. Aquest curs s’han incorporat 78 centres. L’acte es va celebrar al Cosmocaixa Barcelona.

En l’acte, els representants del nucli impulsor d’Escoles Verdes de l’institut van rebre de la mà de la consellera d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural i del conseller d’Educació el distintiu d’Escola Verda.