Per una educació millor
Avui no vestim de groc per casualitat. Vestim de groc perquè l’educació importa. Perquè el futur no es construeix sol. Som el professorat del Martí l’Humà. Cada dia a l’aula hi posem temps, energia i compromís. Però això no és suficient si el sistema no acompanya. Reclamem: • Recursos dignes • Estabilitat als centres • […]
Per una educació millor Llegeix més »












