Xerrada programa Escola i Empresa als alumnes del CFGM de Gestió Administrativa

El passat dia 13 de novembre, els alumnes del CFGM de Gestió Administrativa i 1r. Batxillerat econòmic van tenir una xerrada a càrrec del Sr. Adrià Garcés, co-fundador de Petits Enginyers. Empresa que organitza activitats de ciència i tecnologia a mida, en les quals s’impulsa als nens i joves a aprendre mitjançant la experimentació, raonament i diversió.

La xerrada amb el títol de “Què és ser empresari? I quines habilitats ha de tenir un empresari“, forma part del programa Escola i Empresa de la fundació privada d’empresaris de Catalunya FemCAT.

El Sr. Garcés va fer una breu la història de la seva empresa. La xerrada va ser interactiva amb els alumnes, es van trobar entre tots les qualitats i habilitats que necessita tenir un bon empresari, tant personals com professionals.

La conclusió final va ser que empresari significa prendre accions humanes, creatives, per a construir alguna cosa de valor a partir pràcticament de res. És la recerca insistent de la oportunitat, independentment dels recursos disponibles.