XERRADA ALS ALUMNES DEL CF DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA

El passat dia 17 de desembre els alumnes del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa van tenir una xerrada a càrrec de Meritxell Lorca, ex-alumna de l’Institut la qual els va explicar la seva experiència personal al quedar invident als 12 anys.

Els va explicar les dificultats que va trobar tant a nivell personal com social, la manera com va anar superant-les i la seva vida laboral en aquests moments.

Destacar les victòries importants a nivell esportiu com a campiona d’Espanya i de Catalunya d’esquí i la seva participació en diverses competicions atlètiques amb molt bons resultats.

La Meri va venir acompanyada del Thor, el seu inseparable gos guia des de fa un any.