Visita a Sener per profunditzar en projectes d’eòlica marina

En una jornada educativa enriquidora, els alumnes de segon del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Energies Renovables van tenir l’oportunitat de submergir-se en el fascinant món de l’energia eòlica marina durant la seva visita a les instal·lacions de @Sener, líder global en enginyeria i construcció.

Els estudiants, provinents de l’Escola del Treball de Lleida, l’Institut Santa Eulàlia de Terrassa i de l’Institut Martí l’Humà, van ser rebuts per experts de Sener, els qui van compartir el seu coneixement i experiència en el disseny i desenvolupament de projectes d’energia eòlica marina. La visita va tenir com a objectiu proporcionar als futurs professionals una visió pràctica de la indústria, així com fomentar l’intercanvi directe entre els estudiants i els professionals del sector.

Durant el recorregut per les instal·lacions, els alumnes van tenir l’oportunitat de conèixer de prop els últims avenços tecnològics en aerogeneradors marins, així com els desafiaments i solucions innovadores que enfronta la indústria. A més, van participar en sessions interactives on van poder plantejar preguntes i rebre assessorament directe dels enginyers i tècnics de Sener. #CFGSEnergiesRenovables #EolicaMarina