Visita a la planta d’AMES Montblanc.

El passat dilluns 9 de maig, l’alumnat de 1r del Cicle Formatiu de Manteniment Electromecànic va realitzar una visita tècnica a l’empresa AMES de Montblanc. L’objectiu principal de la sortida era que l’alumnat conegués el procés de fabricació per sinterització metàl·lica, així com veure aplicacions reals de la gran majoria dels mòduls que estan estudiant al centre. El desenvolupament de la sortida va consistir en una primera fase de benvinguda, on el responsables de diversos departaments van explicar la tipologia de productes que es desenvolupa en cadascuna de les plantes que AMES té arreu del món, així com els principals processos de fabricació que s’empren per obtenir les complexes peces utilitzades en el sector automobilístic. A continuació, es va realitzar una ruta per totes les parts de l’empresa, on es van explicar detalls tècnics dels diversos processos i màquines, i es va concloure la visita amb una posada en comú d’experiències i amb les preguntes que havien quedat pendents. Per a l’alumnat que hi va assistir va resultar una experiència molt enriquidora i de la qual van sortir tots molt satisfets.