Visita a AMES

L’alumnat de les optatives de Robòtica (3r ESO) i Tecnologia (4rt ESO) han visitat, aquesta setmana, les instal·lacions d’AMES Montblanc Sintering.

En dues visites, curosament programades, els tècnics d’AMES els han ensenyat la planta, els han explicat processos automatitzats i els han mostrat la programació robòtica d’una de les parts d’aquests, mitjançant un prototip.

Amb aquesta activitat, l’alumnat de 3r i 4rt ha observat un procés industrial proper, en una de les empreses líder mundial en fabricació de components sinteritzats. Els nois i noies, també, han pogut identificar automatismes i elements robòtics in-situ, a planta, relacionant-ho així amb els continguts als que s’estan iniciant, en les classes de tecnologia i robòtica, i donant significat a aquest aprenentatge.

D’altra banda, també es vol fomentar vocacions científico-tecnològiques en els estudis postobligatoris, d’aquest alumnat. D’aquesta manera, els joves poden veure sortides professionals molt interessants i amb gran demanda, en empreses del seu voltant.

Finalment, agraïm a la Cambra de Comerç de Reus el finançament dels autocars durant les dues jornades.