Sis alumnes de l’institut, premiats al Certamen de Tardor

Com cada any, l’ Institut Martí l’Humà ha participat al Certamen Literari de Tardor, convocat per l’associació montblanquina L’Escarritx. En aquesta ocasió, amb el tema «Carrers i places de la Conca de Barberà», han resultat premiats sis alumnes del centre. En la categoria de 1r i 2n d’ESO, Jan Sorolla va guanyar el primer premi de poesia. En la categoria de 3r i 4t, el primer premi de poesia va ser per a Roger Giménez.

Pel que fa a la categoria de batxillerat, en poesia, Kiona Gil i Andreu Domingo van guanyar el primer i segon premi, respectivament, mentre que Laia Creus i Paula Vilella van ser les premiades en l’apartat de narrativa.

Felicitats a tots i totes, així com a la resta de participants i premiats!