La periodista de TV3 Núria Sabaté visita l’institut

Aquest dimarts ens ha visitat la periodista de TV3 -i montblanquina- Núria Sabaté, que ha fet una masterclass de periodisme als alumnes de 1r de BAT de l’optativa de Comunicació Audiovisual. La Núria els ha explicat la seva trajectòria professional i ha detallat com es treballa a la televisió catalana i com és el seu dia a dia. També ha desgranat punt per punt com es crea una notícia des que passa l’esdeveniment fins que hi arriba el periodista i publica les imatges per televisió i ha mostrat diversos documents audiovisuals com a exemple. També ha fet reflexionar els alumnes sobre qui pot ser o no periodista només pel fet de tenir unes imatges d’un succés, sobre els límits de la professió o sobre la importància de les xarxes socials en el món actual i el paper que hi té el periodisme.