Segona fase Fem mates al Morell

Ahir dissabte 26 de març un grup de quatre alumnes de 1r ESO de l´institut Martí l´humà van participar a la segona fase del concurs fem matemàtiques. La jornada es va desenvolupar a l´institut del Morell. Els alumnes participants van ser Albert Domingo Bruno, Xavier Olivé Miró, Nil García Casado i Mohamed el Khayari . Van realitzar una prova individual i una en grup. Al final del matí van tenir una xerrada titulada “m´agrada fer-me preguntes”. Felicitem als alumnes pel pas a la segona fase i esperem que gaudissin de la jornada. Moltes gràcies també a tots el que vau participar a la primera fase ja que vau fer molt bona feina.