Resolem problemes…a l´esprint!!

Ahir 15 de desembre alumnes de 3r i 4rt de la ESO van participar en el concurs matemàtic Problemes a l´esprint a la biblioteca de l´institut. En aquest concurs els alumnes han de resoldre 8 problemes en el mínim de temps possible i anem comprovant les respostes per cada grup de 4 problemes en una pàgina web. L´alumnat ha gaudit molt de l´activitat i ens ha permès raonar de diferents formes i contrastar resultats. Agraïm molt a l´alumnat la seva bona predisposició i les seves ganes! L´any que ve hi tornem!