Premis Escarritx Literari

Guardonats els nostres alumnes

en el VIII CERTAMEN LITERARI de TARDOR

Nou alumnes del nostre centre han estat premiats en el VIII Certamen Literari de Tardor organitzat per l’Escarritx Literari. L’acte es va celebrar al Teatre del Centre Cultural Sant Jordi de Montblanc. Es va començar fent un homenatge a l’escriptora Laia Aguilar i, seguidament, es van atorgar els premis començant per les categories inferiors i acabant pels alumnes de batxillerat. A continuació, es va homenatjar dos estudiants del nostre centre que el curs passat van destacar en l’àmbit literari. Vegem qui són:

Primer cicle d’ESO:

• Pau Bartomeu Sanahuja
  • Marta Carol Òdena
  • Dúnia Solé Sesé

Segon cicle d’ESO:

• Andreu Domingo Bruno
  • Diana Andrada Ciufudean

Batxillerat:

• Guillem Boronat Queralt
  • Eva Arias Climent
  • Estela Ribé Vidal
  • Marta Dalmau Baltà

Alumnes que el curs passat van destacar en l’àmbit literari més enllà de la Conca de Barberà:

• Diana Andrada Ciufudean (guanyadora de la 42a edició del premi Coca-Cola Relat Breu de Catalunya)
  • Joan Cortès Cots (guanyador del campionat de Catalunya de Lectura en Veu Alta)

Felicitem els alumnes i els encoratgem a seguir endavant en la lectura i l’escriptura!!!