Premiats de l’Institut Martí l’Humà al 42è Certamen Literari del Casal de l’Espluga

El passat dissabte 25 de maig es lliuraven els premis del 42è Certamen Literari del Casal de l’Espluga de Francolí. A les sis de la tarda, a la Sala Folch i Torres del Casalet, s’aplegaren una colla d’alumnes de Primària, ESO i Batxillerat amb l’emoció d’haver obtingut un guardó per la creativitat del seu treball.

En aquest certamen es presentaren 91 composicions literaris a la categoria Premis Juvenils Ajuntament de l’Espluga, que és la que correspon a l’alumnat d’ESO, Batxillerat i cicles formatius.

L’alumnat de l’Institut Martí l’Humà que es va endur un premi en aquesta categoria va ser:

Andreu Domingo Bruno, de 2n d’ESO, per la narració La vençuda soledat.

Noemi Hriscu, de 1r d’ESO, per la narració Tot és possible.

Míriam Ortín López, de 2n de Batxillerat, pel poema “Cicatriu ben marcada”.

Eva Panero Cáceres, de 2n de Batxillerat, per la narració Cròniques de l’Elena Farré.

Duna Canals Trepat, de 2n de Batxillerat, per la narració Un alè d’esperança.

Pel que fa als Treballs de Recerca de Batxillerat, van resultar premiats:

Jordi Queraltó Pérez, per “La llum emesa per les pantalles i la privació del son”.

Blanca Pagès Nadal, per “Batega de nou”.

Erika Custodio Fontanals, per “Interferències en els tests de drogues”.

Júlia Boqué  Gaya, per “1 segon, 360º”.