59a. edició del concurs “Jóvenes talentos de relato corto” Coca-Cola

El proppassat dia 25 de maig l´alumna de 2n d´ESO C Diana Ciufudean va ser guardonada amb el 1r premi de Catalunya -conjuntament amb disset alumnes més- de la 59a. edició del concurs “Jóvenes talentos de relato corto” Coca-Cola. L´entrega d´aquest es va realitzar al parc d´atraccions Port Aventura. El departament de llengua castellana aprofita per felicitar-la molt efusivament. No és fàcil arribar a la fase final d´aquest concurs i, sobretot, quedar entre els disset finalistes de la comunitat. Endavant Diana!