Picalletres a Ràdio Montblanc

Aquest divendres 24 de març, l’Albert, el Xavier, la Júlia i la Lara de 2n ESO hem anat a Ràdio Montblanc per participar al concurs Picalletres. És un concurs en català que consisteix generalment en lletrejar paraules, juntament amb altres activitats de llengua.

En aquesta ocasió, els alumnes del Martí l’Humà competíem contra els alumnes de l’institut Vil·la Romana de la Garriga. Els conquencs hem sortit victoriosos amb un total de 6.200 punts, una puntuació que podem considerar bona. Tot i que no ens hem classificat entre els quatre primers, estem satisfets de la nostra participació en el concurs.