Onze premis per a alumnes de l’Institut Martí l’Humà al Concurs Literari de Tardor

Onze han estat els alumnes premiats per la seva composició a la VII edició del Concurs Literari de Tardor que organitza l’Associació Literària L’Escarritx. El lliurament de premis va tenir lloc el dimarts 30 d’octubre a l’Antic Hospital de Santa Magdalena.

Per categories, els guardons han estat els següents:

Categoria D ( 1r i 2n d’ESO)

Primer premi de narrativa per a Ingrid Roca Travé, de 1r d’ESO, pel relat “El gran escriptor”.

Segon premi de narrativa per a Diana Andrada Ciufudean, de 2n d’ESO, pel relat “Llegir canvia vides”.

Primer premi de poesia per a Xavier Rosell Barosso, de 1r d’ESO, pel poema “Les paraules”.

Categoria E (3r i 4t d’ESO)

Primer premi de poesia per a Jordi Mirica pel poema “L’escriptura”.

Segon premi de poesia per Imrane el Morabit pel poema “Visc, sento”.

Categoria F ( batxillerat)

Primer premi de narrativa per a Júlia Boqué Gaya, de 2n de batxillerat, pel relat “Ella també era essència”

Segon premi de narrativa per a Neus Casares Valencia, de 2n de batxillerat, pel relat “Recordança”.

Tercer premi de narrativa per a Estela Ribé Vidal, de 2n de batxillerat, pel relat “Bis”.

Primer premi de poesia per a Eva Arias Climent, de 1r de batxillerat, pel poema “Sempitern”.

Segon premi de poesia per a Blanca Pagès Nadal, de 2n de batxillerat, pel poema “Recolza-t’hi”.

Tercer premi de poesia per a Blanca Vilalta Gallart, de 2n de batxillerat, pel poema “Escriure per ser lliure”.

Enhorabona a aquests premiats i a tot l’alumnat que es va presentar al concurs!