Nou alumnes de l’institut reben premis al Certamen Literari de Tardor

Com cada any, els alumnes de l’Institut Martí l’Humà han participat al Certamen Literari de Tardor que convoca l’associació l’Escarritx, de Montblanc. En aquesta ocasió han resultat premiats fins a nou alumnes en les categories.

En categoria C (1r i 2n d’ESO), Queralt Mascuñano Tusell es va endur el primer premi de narrativa, i Helena Nieto Cervera, el segon premi de poesia. Pel que fa a la categoria D (3r i 4t d’ESO), Anna Cos Montero va quedar segona en l’apartat de narrativa; Noura Ait Lhou i Lídia Sarrà Ferrayuoli van quedar primera i segona, respectivament, en el de poesia. Finalment, en la categoria E (batxillerat i cicles formatius), els guardonats van ser Aina Campdepadrós Güell i Bernat Milla Domènech (narrativa), i Alhana Abenza Martínez i Roger Anglès Maseras (poesia).

Cal destacar que Queralt Mascuñano i Noura Ait Lhou van rebre, a més més, la menció especial del jurat pels seus treballs. L’acte de lliurament de premis es va el passat divendres 3 de novembre a l’antic hospital de Santa Magdalena.