Lliurament de premis Fundació Martí l’Humà Tot Conca.

El passat 30 de maig va tenir lloc el lliurament de premis de reconeixement dels millors treballs de recerca de l’Institut Martí l’Humà en l’àmbit de les ciències per part de la Fundació Martí l’Humà Tot Conca.

L’objectiu d’aquests premis és valorar la qualitat dels treballs, la introducció d’elements innovadors i el lligam del treball amb aspectes relacionats amb la Conca de Barberà.

L’acte va tenir lloc a la sala d’actes de l’institut i hi van assistir els alumnes guardonats, estudiants de 1r i 2n de batxillerat i el director i professors del centre. Per part de la fundació Martí l’Humà van ser-hi Josep Gomà-Camps, Joan Sanfeliu i Mª Teresa Roca.

Va obrir l’acte el cap de departament de ciències Antoni Panadero per donar pas tot seguit a la presentació de la Fundació per part de Josep Sanfeliu.

Després els alumnes premiats van fer una petita presentació dels seus treballs: en primer lloc la Maria Andreu amb el treball ‘La crisi econòmica del 2008’ on parla de com va afectar aquesta crisi a la comarca, després l’Anna Arnanz amb el treball ‘Aigua o H2O?’ on analitza diferents aigües de la Conca i finalment la Clara Sans amb el treball ‘Movent el cervell a ritme de percussió’ on treballa amb alumnes de l’escola de Barberà.

A continuació els membres de la Fundació van realitzar una glossa valorant els aspectes més positius dels treballs i es va procedir a l’entrega de premis.

Finalment la directora del centre Immaculada Hueso va tancar l’acte agraint a la Fundació el patrocini dels treballs de recerca i va felicitar als alumnes i tutors dels treballs.