Let’s Clean Up Europe

El passat 5 de maig l’alumnat de 1r ESO amb alguns alumnes de 2n ESO i els delegats verds del centre van participar en el Let’s Clean Up, una acció comuna a tota Europa per tal de conscienciar sobre la quantitat de residus que llencem de forma incontrolada a la natura. Les accions de neteja es feren al riu Francolí i pels camins del voltant de l’Institut. Es recolliren gairebé 30 kg de residus. Al mateix temps ens vam unir al repte Catalunya Clean Up Challenge on els alumnes de 2n ESO amb l’aplicació Litterati prenien imatges dels residus recollits per tal de geolocalitzar-los i posteriorment etiquetar-los.