Escape Room de FOL

L’alumnat de 1r de Manteniment electromecànic va participar en un Escape Room de Formació i orientació laboral sobre plans de seguretat (plans d’emergència i plans d’autoprotecció). La dinàmica va consistir en la simulació de que l’alumnat estava tancat a l’aula i l’objectiu era sortir-ne en un determinat temps. Per fer-ho, calia la clau màgica que obria la porta de la classe i, per a aconseguir-la, resoldre unes endevinalles que apareixien obrint cadascun dels cadenats de la caixa. Algunes endevinalles estaven amagades dins de codis QR, d’altres només es podien llegir amb una llanterna d’infrarrojos, algunes estaven contingudes en un puzzle, o s’havien de llegir amb HP Reveal (mitjançant una tablet, llegint l’aura d’una imatge) o es trobaven amagades dins de píldores.