Dia internacional de la dona a la ciència.

El dia 10 de febrer, es van fer les activitats per celebrar el dia internacional de la dona i la nena a la ciència, que és el dia 11 de febrer.

L’alumnat de 1r d’ESO, com en el curs anterior, va participar al Programa #100tífiques. Aquest dia, diverses dones científiques fan xerrades simultànies a diferents centres de Catalunya. A l’Institut vam poder comptar amb la xerrada de la Marina Cunquero, biòloga que treballa a l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO), dins del camp de la cura d’un cert tipus de ceguera. La xerrada va ser molt interessant, els alumnes van aprendre moltes coses sobre la seva vida, com va començar la seva vocació científica i la seva experiència. Al final de la xerrada, tots van tenir l’oportunitat de fer-li moltes preguntes.

Les alumnes de 2n d’ESO, gaudiran en les següents setmanes, de l’explicació dels Treballs de Recerca que les seves companyes de 2n de BAT, la Noa i la Violeta, que van presentar al Departament de Tecnologia.