Concurs logotip AFA

Enguany s’ha celebrat un concurs per escollir el nou logotip de l’AFA (Associació de famílies d’alumnes). Juntament amb el departament de Visual i Plàstica, es va organitzar un concurs entre els alumnes de 2n i 4t d’ESO per escollir el nou logotip per representar a aquesta associació.

La guanyadora ha sigut l’alumna de 4t d’ESO Sol Boltà Butlló. Hi ha hagut també un accèssit per a l’alumne de 2n d’ESO Ricard Andreu Batlle Espinosa. El premi consisteix en vals de 100€  i 50  respectivament a bescanviar per material a la llibreria La Baldufa.

I en agraïment al Departament de Visual i Plàstica i a la professora Esther Ramón per la seva col·laboració i treball en aquest concurs, s’ha rebut un val de 300€.

Enhorabona als guanyadors!