Treballant el PNIN de Poblet

El passat dia 3 de maig els alumnes de 1r ESO van poder gaudir d’una sessió posterior a l’activitat “El bosc de Poblet al llarg del temps” realitzada a l’abril en una sortida al PNIN de Poblet.

En el taller, presentat per l’entitat educativa Cel Rogent, mitjançant un joc cooperatiu al voltant d’un tauler gegant del paratge, els alumnes van treballar elements de la geografia, la història i el valor naturalístic de l’espai.

El resultat va ser molt positiu per tal de completar el treballat durant la sortida i de gran importància perquè l’alumnat vagi coneixent l’entorn més proper i prengui consciència de la necessitat de conservar-lo.